Nu så

2012-08-13 @ 10:04:29
 
Bjuder på en bild på mig som Cecilia har fotat.
 
Jag kom hem igår (söndag) men jag åkte till stallet och hann inte blogga på kvällen.
Tog inga bilder alls i östhammar. Där ute så åkte vi badring efter båten och började bygga på en brygga.
De här dagarna är dom sista dagarna (Måndag,Tisdag,Onsdag) för att på Torsdag börjar skolan igen.. 
Jag tycket det är tråkigt för att det har knappt varit någon sommar , man har iallafall inte sett solen så mycket. :(
 
Idag kommer iallafall Freja hit och då ska det fotograferas porträtt, vi får se om det blir något bra. 
De va det jag ville säga , ha de gött :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0