Mot staden!

2012-08-04 @ 09:38:40
Hade ingen bild som passa, så jag bjöd på den här.
 
Nu ska jag , Malin och Mamma in till staden och köpa saker.
Dagen har börjat lungt , vaknade vid 9 tiden och nu bloggar jag bara.
Egentligen skulle jag ha velat vara på grönalund idag för ikväll på sommarkrysset så  kommer Norlie & KKV dit , mina favorit artister (om de var någon som hade missat de).
Men de blir ju inte så , för vi ska till stan och allt blir bara knas då.
Jag såg ju dom på Fett me kärlek vid fyrishov , så de får väll räcka. Men ändå! :o
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0