Just nu

2012-08-01 @ 11:59:38
Hejsan , idag så ska jag till stallet och longera tror jag med Tanja och Malin , skoj!
Igår kom Tanja hit och vi hoppade med Troll , de gick super bra! så stolt över honom! :')
Jag har tänkt att börja träna honom i hoppning och tillslut kommer han nog kunna börja tävla i iallafall Lätt klass sedan får jag se om han klassar upp sig till kanske medel svår men de får vi se.
Sedan red jag och Tanja ut men de började oska så de vart en ganska kort ridning.

Nu ska jag gå ut med hunden och senare åka till stallet med Malin tror jag :)
Ha en bra dag!
Här är en bild på alla vi tre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0