Idag exakt idag.

2012-08-02 @ 18:56:54
Idag är det precis en vecka sen humlan gick bort , jag kan bara inte sluta tänka på de..
Det var hemskt riktigt hemskt. 
Kommer nog aldrig glömma den kvällen. :'(
 
Men iallafall så har jag bara vart hemma idag och bakat , borstat vipps , och nu ska jag ut och bygga upp en hopp bana för Troll och Solo , så ska jag träna dom lite. :) 
Vipps kanske jag också ska träna med, hmmm, får se.
Då kan jag ju inte sitta här och slöa , så bye bye! 
 
En bild på troll när han var en liten liten bebis. Sötnosen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0