I miss

2012-08-28 @ 20:03:19
 
Idag har vi fått 4 läxor på en dag, en dag! 
Har bestämmt mig själv att jag ska göra två idag , kommer säkert inte gå för min huvudvärk , tänkte åka hem från skolan , men jag var stark och stannade.
Klarde hela dagen , jag tror jag håller på att bli förkyld så nu blir det nog att lägga sig i ett varmt bad och sen värmedyna sen läxa (om jag hinner).
Har vart nere på sista tiden , vet ej varför. Kanske kan vara humlan? snart en månad sen hon försvann.. min ängel ♥
De kommer komma bättre tider snart! hoppas jag.
Imorse var det sol ute men svin kallt, frös händerna av mig när jag cyklade till bussen.
Det är tråkigt att sommaren är över , för de har knappt vart någon sol ute.. Men det roliga är att jag fyller 15 ÅR på hösten! :)
 
Nej nu ska jag gå , bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0