Grönan nästa!

2012-08-19 @ 09:40:43
En bild på mig som Freja fotade, när vi va på åkern. :)
 
Idag ska jag och släkten åka till grönalund, hoppas det bara de blir fin väder där , för att här i jumkil rengnar det.. 
Undrar om jag ska åka frittfall, hmm de får vi se. haha.
Syran är sjukt taggad även om hon var där före sommarlovet , jag har inte varit där sen jag gick i sexan , och nu går jag i nian. Fast jag är ju såklart oxå taggad! 
Jag tror inte kameran får följa med , för om det rengnar är de inge bra , och tungt att släpa på hela långa dagen. 
 
Jag tror vi kommer åka om en halvtimme så nu ska jag gå och göra mig i ordning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0