Grattis Mormor!

2012-08-18 @ 14:21:58
 
(Här är kortet jag gjorde till henne)
 
Idag fyller min bästa Mormor år så ett jätte Grattis till henne! Hurra! 
Cheescaken jag gjorde igår är hennes tårta , fast jag ska dekorera finare.
Har vart en ganska stressing dag , åkte till stallet 08.00 och red kom hem vid 11.30 och då hoppa jag in duschen.
Nu har jag fixat sallad ocg dressing , fixat mig , ska fixa tårtorna och annat. 
Imorse gick jag upp vid 07.00 och gick ut och fotade spindelnät i morgon daggen och solen. MYS!
 
 Men nu måste jag hälsa på alla , ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0