Glad nu på eftermiddagskvisten!

2012-08-29 @ 17:38:34
 
ingen bild som passar till inlägget...
Just nu lyssnar jag på skön musik och bara tar det lungt.
Ikväll så tänkte jag träna, spring några varv i spåret. Man vill ju hålla konditonen i god form. :)
Var allmänt sur och trött dom sista lektionerna i skolan idag men när jag satte mig på bussen så bara PANG POFF så vände det och jag vart glad. Kanske för att jag fick vara med mina underbara vänner? eller bara för att jag skulle hem? inte vet jag? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0