Foto som eget val.

2012-08-30 @ 20:29:41
 
 
 
 
 
Några gammla bilder.
 
Ja nu är det så att i skolan har vi någonting som heter elevens val för dom allmänna klasserna i år 8 och 9, man får välja bland olika saker man skulle vilja jobba med tex. studiehjälp, hk , rockband, NO och egen forskning.
Jag fick studiehjälp där man kan plugga läxor och annat man ligger efter i..
Men idag pratade jag med rektorn och han sa att jag kunde få Fotogrifi som elvens val/eget val.
Man ska jobba med någonting i 100 minuter , och jag jobbar med mina bilder i 100 minuter om inte mera. Först måste dom fotograferas, sedan in i datorn och sedan redigeras/fixas. så antaglingen kommer jag få Fotografi och då kommer jag få sluta ungefär vid 2 istället för halv 4. Yeeeeyy! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0