Födelsedag för far min

2012-08-05 @ 21:50:06
Idag har hela familjen och släckt och vänner firat min pappa , han fyller år idag , så Hipp hipp Hurra för honom för idag är hans dag! 
Det är därför jag inte har bloggat någonting idag , har inte hunnit , vaknade vid halv nio , grattade pappsen och sen  mockade jag först åt minnah (hamstern) och sen åt ninisarna , Solo och dom tre busarna (Drifa,Lilla My och Idun)
Senare släppte jag ut dom i hagarna , duschade och sen bakade kakor och sen kom ju gästerna , jag hann iallafall ganska mycket!
Nu på kvällen så fick vi hem en ny hund som heter Leo , han är 2 år och sen sheltie (samma som vipps). Fast han är en sobel altså brun och svart. han ska vara här en vecka och prova , om de går bra då kanske vi ska ha honom , vipps ville ha en kompis. så Leo blir säket jätte bra. :)
Kommer bilder på honom imorgon.
 
Sorry men ni får inte bilder i de här inlägget..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0