8 gammla kameror

2012-08-27 @ 21:53:34
 
Jag ser ut som en älg! :D  eller jag vet inte vad jag ser ut som..
 
Just nu sitter jag i sängen framför datorn , har haft sprängnade huvudvärk idag, men jag klarade mig igenom den lååååååånga skoldagen, med några alvedon går allt. :)
Igår kväll så fixade jag en hylla med gammla väldigt gammla kameror från morfars tid och framåt, radade upp alla 8 kamerorna på hyllan och satte mina bilder bakom på ett snöre med klädnypor, vart faktiskt väldigt nöjd, må jag säga. fint vart det iallafall. Sedan i veckan ska jag välja ut mina 6 st finaste bilder och sätta upp ovanför sängen i svarta ramar , kommer nog bli super! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0