Turn Up The Music

2012-04-29 @ 22:02:14




Ibland måste man bara släppa loss och bara vara allmänt galen!
De va jag och Freja i helgen.
Sjukt kul hade vi iallafall.

Imorgon är det valborg, de känns som typ hela uppsala kommer vara på stan när forsränningen är, och jag ska ju oxå vara där.
Får se om man får någon bra bild för de kommer ju helt fullt med folk!.

Just nu sitter jag och kollar igenom och rensar alla bilder från helgen, de vart 230 st , ganska lite faktiskt.
Kommer bli mindre snart för man rensar ut ungfär hälften, eller jag gör det.

Men ha de bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0