Ta mig till havet

2012-04-20 @ 22:22:22


Dålig uppdatering , jag vet.
De har vart mycket med läxor och prov.
 Jag fattar mig kort nu!
Idag när jag slutade skolan så gick jag ner till bussen i snöslasks störm.
bussen kom senare.
cyklade hem, var hemma en timme och sen cyklade jag upp till bussen igen för att möta min kompis.
Vi gick hem till mig och fikade sen gick vi ut med hunden.
Senare kollade vi på film och hade mys!
Hon fick sina presenter också för hon fyllde år i tisdags.
Tack för kvällen!
Det va ungefär min halva dag.


Idag har jag varit jätte trött och haft ont i huvudet.
Men annars bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0