Konfirmerad!

2012-04-15 @ 18:27:53



Nu är jag konfirmerad!
Skönt att det är över på ett sätt men kommer sakna gruppen..

Men nu har nästan alla gäster åkt hem och jag ska ta det lungt.
bilder kommer.

I konfimations present fick jag ett Fisheye objektiv och ett macro objektiv! as glad tjej här!
Fick lite andra saker oxå:
Smycken
Fototidning
Vas
Uv filter
smyckes träd
presentkort

och lite andra små saker.

Det var jätte bra grejer tycker jag iallafall.
Tack så mycket allihopa som var här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0