2 snabba redigeringar

2012-04-26 @ 18:47:41


-









Här är 2 snabba redigeringar som jag gjorde.
Tog en bild på mig som min kompis Cecilia har tagit för ett tag sen.
De här är nog dom mest vanligaste redigeringar.

Första bilden: Jag konverterade till svartvitt och la på lite mera kontraster,
 ljusade upp bilden en aning också.

Andra bilden: Jag la på mera kontraster och ändrade till sepia.

Tredje bilden är orginal bilden.

de va kortfattat på hur jag gjorde.

Fick en fråga förut om vilket pogram jag redigerade i och jag redigerar i Adobe Photoshop Elements 10, det är super bra tycker jag.

Hoppas de här hjälper något, ha de super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0