Julpynt!

2011-12-23 @ 18:26:00






Jaha imorgon är det julafton!
Det har gått så fort tycker jag!

Nu är iallafall granen jul pyntad och julgodiset bakat.
Det är bara dom sista julklapparna som ska slås in nu, annars tror jag att allt är klart faktiskt.
Längtar tills imorgon när man får öppna julklapparna!.

Jag hoppas jag kommer få ett macro objektiv eller ett fisheye objektiv. * hoppas*
Men får se om de blir så eller inte..

Idag fotograferade jag kaninerna , bilder kommer imorgon.
Igår fotograferade jag några hästar, men de får ni se senare oxå.
De blir en överraskning med alla bilder, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0