Gott nytt år!

2011-12-31 @ 16:21:09

Jag ska berätta en dålig sak.. Och en bra. Vi börjar med den bra!.

Idag e de ny år, kl: 00.00 smäller det! Ska försöka fotografera då + att cecilia kommer hit! Kommer bli bäst!
Jag va hos henne över helgen, de var jätte roligt! Måste göras om tjejen!

Men men Nu kommer den dåliga ..

Min dator har gått sönder.. Så kan inte göra någonting med den, så de kommer inte bli några bilder alls på ett tag.. Men jag kan blogga på ipoden så jag kommer blogga men då kommer jag bara skriva och så kanske de kommer nån bild ibland. Och kommer nog inte blogga så jätte ofta.
Men vi ska lämna in den på lagning imorgon tror jag..

De var det jag ville säga, så ha de bra och gott nytt år allihopa! Önskar onemillionphotos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0